Jak provést

Produkty můžete vrátit do 30 dnů od data doručení. Vrácené zboží musí být v původním, nepoškozeném stavu, s připevněnými štítky. Vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení použitého nebo poškozeného zboží.

1. Zabalte produkty a vyplňte formulář

Vrácení produktů je akceptováno do 30 dnů od data doručení kupujícímu. Vrácené produkty musí být v novém, neporušeném stavu, s připojenými štítky. Vyhrazujeme si právo odmítnout použité nebo poškozené zboží.

2. Pošlete balíček

Zašlete balíček na adresu našeho sídla

PAXY – Medhoodie

CZ:
PAXY - MEDHOODIE
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
SK:
Paxy - Medhoodie
  Bytčická 76, P.O. BOX 5
  01681 Žilina

Náklady na vrácení balíčku hradí kupující. Nepřijímáme zásilky na dobírku ani balíčky doručené do výdejních míst (např. Paczkomat, DPD Pick Up apod.). Zasílání balíčků prostřednictvím České pošty nedoporučujeme – případné riziko ztráty nebo poškození nese odesílatel.

3. Očekávejte vrácení peněz

Vrácení peněz bude zpracováno do 14 dnů od přijetí zboží společností MEDHOODIE.

Platba bude vrácena bankovním převodem na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena. V případě platby dobírkou bude částka převedena na bankovní účet uvedený ve formuláři pro vrácení. Pokud byla objednávka zaplacena prostřednictvím služby Przelewy24, peníze budou vráceny na původní účet.

REKLAMACE

1. Jak nahlásit reklamaci?

Pokud chcete nahlásit reklamaci, kontaktujte nás emailem na adresu store@medhoodie.cz

V e-mailu prosím uveďte popis závady, datum, kdy byla závada zjištěna a přiložte fotografii poškozeného produktu.

2. Vyčkejte na odpověď

Reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od přijetí žádosti.

nakládání...