Jak provést

Vrácení produktů jsou přijímány do 14 dnů ode dne doručení kupujícímu. Vracené produkty musí být v novém, neporušeném stavu s připojenými štítky. Vyhrazujeme si právo odmítnout použité nebo poškozené zboží.

1. Zabalte produkty a vyplňte formulář

Stáhněte si a vytiskněte formulář pro vrácení, poté jej vyplňte a přiložte k balíčku s vracejícími se produkty. Zkontrolujte, zda jste vyplnili všechna pole.

2. Pošlete balíček

Zašlete balíček na adres sídla:

PAXY – Medhoodie

CZ:
PAXY - MEDHOODIE
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
SK:
Paxy - Medhoodie
  Bytčická 76, P.O. BOX 5
  01681 Žilina

Náklady na vrácení balíčku nese kupující. Nepřijímáme balíčky na dobírku ani do místa výdeje (typu Paczkomat, DPD Pick Up atd.). Nedoporučujeme zasílání balíčků Českou poštou - zaslání balíčku Českou poštou je na vlastní riziko.

3. Počkejte na vrácení peněz

Vrácení peněz bude provedeno do 14 dnů od data přijetí zboží společností MEDHOODIE.

Vrácení transakčních nákladů probíhá bankovním převodem na účet, ze kterého byla objednávka zaplacena prostřednictvím služby Przelewy 24 nebo na jiný bankovní účet uvedený ve formuláři (nutné v případě platby dobírkou).

Jak provést výměnu?

1. Zabalte produkty a vyplňte formulář

1. Zkontrolujte, zda je produkt, který chcete vyměnit, k dispozici. Pokud je produkt k dispozici, napište nám zprávu s žádostí o rezervaci zboží. Pokud produkt v současné době není k dispozici, výměna může trvat trochu déle. Napište nám na e-mailovou adresu store@medhoodie.cz  abyste se dozvěděli, kdy můžete očekávat možnou výměnu.

2.  Stáhněte si formulář pro výměnu. Vytiskněte si ho a poté ho vyplňte a přiložte k balíčku s vracenými produkty. Zkontrolujte, zda jste vyplnili všechna pole.

2. Pošlete balíček

Zašlete balíček na adres sídla:

CZ:
PAXY - MEDHOODIE
UL. VRATIMOVSKÁ 681/80
71900 OSTRAVA – KUNČICE
SK:
PAXY - MEDHOODIE
  BYTČICKÁ 76, P.O. BOX 5
  01681 ŽILINA

Náklady na vrácení balíčku nese kupující. Nepřijímáme balíčky na dobírku ani do místa výdeje (typu Paczkomat, DPD Pick Up atd.). Nedoporučujeme zasílání balíčků Českou poštou - zaslání balíčku Českou poštou je na vlastní riziko.

3. Počkejte na balíček s výměnnými produkty.

Po přijetí zásilky v naší pobočce znovu ověřujeme dostupnost produktů a kompletujeme objednávku.

Po dokončení objednávky ji znovu na naše náklady odesíláme zpět k vám.

Chcete se dozvědět, na jakém je stádiu provedení výměny?

Napište nám e-mail na adresu: store@medhoodie.cz

nebo

Zavolejte nám na číslo - 234 280 906

REKLAMACE

1. Chcete nahlásit reklamaci?

Reklamace nám prosím oznamujte prostřednictvím e-mailu. Napište nám na adresu: store@medhoodie.cz

V e-mailu popište vadu produktu, uveďte datum, kdy byla vada zjištěna, a přiložte fotografii.

2. Čekejte na odpověď

Reklamace jsou vyřizovány do 30 pracovních dnů.

nakládání...